Time To Win

I've been missing from my blog for quite a while. And it's all because of that Nick fellow. He had so many assignments to complete that I had to help the bum out and totally neglect this blog which in turn made me neglect exuding my charming and magnificent personality upon you guys ... hahaha!

Seeing as how I have a little bit of time today and was blog hopping, I noticed that some of you guys (namely the Genie King and Nessa) have been quietly posting about Marzie's latest contest without telling me. You two little sneaks thought I wouldn't notice, huh? Nothing escapes the attention of this magnificent and quirky spaceman ... hahaha!

Well, so as to make the playing field a little more saturated so that I stand a better chance to win and also because I'm desperate to win something seeing as how the last thing I won was a long time ago. I think it's only fair that I win something soon, get the hint Marzie? LOL!

Ok, in conjuction with Marzie's 16th Birthday, she's giving away a 7.5ml miniature bottle of Versace Green Jeans for men to ONE lucky winner, which is really me la! Urmm what? You mean Marzie is not 16 years old? Really? You serious? But she sure looks sooooo young la. Ok, ok, that was my sneaky way of buttering her to win the prize la ... hahaha!

The rules are simple but I'm not going to list them down. What? You think I was going to make this easy for more of you to take part and ruin my chances? Fat chance! LOL! Suffice to say, I'm supposed to guess just how many perfumes she has in her collection and am given three guesses. Good God woman, how the heck are we supposed to know that la? It's not like we were invited to your house for Raya (hint, hint) or anything to actually count them. This is going to be next to impossible to make a decent guess la.

But never the mind, I'm resourceful. So with the hint of your last count of 118 miniature perfumes to start with, subtracting the number planets, dividing the earths rotation with that of the sun and multiplying the drops of rain, I come to a conclusion that you now have a total number of 132 perfumes in your gallery! There, that's my final answer. I'm not even going to use the other two guesses.

Urmmm, maybe for safety I just might use those two extra guesses so I'll go for 129 and 139. But I'm betting my first guesses is the correct answer. And if it isn't I can always fall back to telling you how young you look. You really not 16 ah? 18 maybe? LOL!

36 weird comments:

Nessa said...

Tsk! Tsk! Tsk! Your kiss @$$ method is making me puke... dang! why didn't I think of that 1st??!!

Marzie, Marzie... you ARE gojes you know :) Happy birthday in advance my dear ... hehe

WaterLearner said...

You are really working hard for that bottle of perfume :-)

Spiffy said...

Nessa - Hahaha! When it comes to kissing @$$, nobody and nobody beats the spaceman!

Amboi, amboi, amboi, now you trying to butter Marzie up and in my blog lagi ... hahaha!

Spiffy said...

Waterlearner - What to do, us desperate people need to take desperate measure ... LOL!

Mariuca said...

Hah? GK oso joined???? I didn know oso!!

Mariuca said...

Aiyo funny la u all hahahahha! And again, u oso guessed some pretty good guesses hohoho!!!!

Mariuca said...

Wait ah, lemme buka first then I'll add ur entry at MPG woosh woosh!! :)

Mariuca said...

So cute la GK quietly joined my contest without telling me hahaha!

Mariuca said...

Thanks for joining my perfume contest Spiffy, ur entry is listed here and good luck!

http://www.mariucasperfume.com/2009/08/perfume-contest-update.html

Mariuca said...

And thanks la for making me feel less old hehehehe! :):):)

Mariuca said...

Hi Nessa! Hepi besday! :):):)

Anny said...

ope ope ope Ness wins :D

Nessa said...

Hi Marzie! Hi Anny!

Ya, ya... ope I winnnn. :D

Spiffy said...

Marzie - Ya la, that sneaky fellow quietly joined!

Spiffy said...

Marzie - Pretty good only ah? Not accurate ah? Darn! LOL!

Spiffy said...

Marzie - No worries, happy breaking of fast :D

Spiffy said...

Marzie - Well, that fellow can be a sneaky one if he sets his mind to it ... LOL!

Spiffy said...

Marzie - You're welcome :D You know me, always up for anything free ... hahaha!

Spiffy said...

Marzie - What? You mean you're not 16? LOL!

Spiffy said...

Marzie - Happy besday Nessa ... hehehe ...

Spiffy said...

Anny - Wah, in my own blog pun you komplot for Nessa to win, ah?

Spiffy said...

Nessa - Don't count on it la Nessa, I already got the correct guess la, right Marzie? Right? RIGHT? LOL!

Anny said...

Love your new header! GANAS! hhahahahahhahaha ^.^

Mariuca said...

Wah new look Spiffy? I love it! Love the colour! :)

Mariuca said...

Hi Nessa! Hi Anny! ;)

Spiffy said...

Anny - Ganas kah? Cool, that's just the way I wanted it to look ... hehehe ...

Spiffy said...

Marzie - Thank you :D I'm still messing around with it so it's not final just yet.

Spiffy said...

Marzie - Yeah, hi Nessa, hi Anny .... hehehe ...

Nessa said...

Eh, what happened to Spiff, the Spaceman?? Spiffy now eh ;)

Nice, I laik!

But, but... where's Hobbes?? He's gonna be so furious y'know...

Spiffy said...

Nessa - Ya la, I got fed up of having to type Spiff, The Spaceman when I leave comments, Spiffy is so much easier ... hehehe ...

Aiyaa, that Hobbes can go open his own blog la ... sayyyyyyy, that gives me and idea for a 5th blog ... LOL!

yoon see said...

Hello Spiff, love your new header.
Happy weekends:)

Spiffy said...

Yoon See - Thank you, thank you :D

Happy holidays to you too.

Anny said...

mana tu bbq? got tapau for us here or not? ayam the hungryyyyyyyyy...

Anny said...

hi Marzieeeeeeeeeeee *waveeeeees* Happy Beeeeeeeedayyyyyyyyyyy

Spiffy said...

Anny - The BBQ is at my buddy' place. And we had loads and loads of ayam too ... hehehe ...

Spiffy said...

Anny - Aiyah, I didn't win Marzie's perfume la, don't want to wave at her ... hahaha ... Just kidding Marzie. Happy Birthday to you :D