Pictorial Sunday.

6 weird comments:

J@n!ce said...

Saw this blog from technorati this morning. You have 2 blogs huh, Nick? I saw those feet before mah :)

Janice Ng

Spiff, The Spaceman said...

lol, Janice. Yeah, those are my ugly feet! Yup, I have 2 blogs ... hehehe ... This Spaceman blog just more for fun stuff only. Do drop by when you free.

ethel said...

Eh, no manicured nails ar? :P

Spiff, The Spaceman said...

Ethel, damn, I knew I forgot something ... LOL! The next pix I post, I'll make sure I have nicely painted toenails ... LOL. Nice to see you here.

J@n!ce said...

Nick, now that I have a good look at your foot. Hmmmm....I think I prefer your wifey's... LOL :)

Janice Ng

Nick Phillips said...

Janice, LOL! If my foot was better than hers, I'd be really worried ... LOL!