Puffy Eyes!

I'm so sleepy right now. And it's all cos I've been camping out at Emila's blog into the wee hours of the morning trying to 'chop' all her post as first commenter. Whoever started this FC thing deserves to be shot and fed to the wolves ... LOL! I've got caught up in the euphoria of 'chopping' that it's affecting my sleep!

On top of that I have to fend off a few challengers even. Annyboo and Bem are out to thwart me from getting a hattrick of top FC, top commenter and top EC dropper. I wonder what happened to Nessa, she was the queen of FC last month. Maybe she's still locked in the toilet ... hehehe ... Btw Anny, those cupcakes are all mine, I tell ya! LOL!

All I know is my eyes are so heavy right now from staying up late 'chopping' last night that I wished I was home tucked up in bed snoozing away. And to top it all off, the time is moving by so slow! There's still at least another 3 hours minimum before I can head home to meet up with a representative from that long distance movers company coming over to give me a quote. Yes, yes, I just might be moving away to planet Zork permanently!

20 weird comments:

Anny said...

hahahahahaa.. kesiannyooooooooo

Anny said...

the cupcakes are urs.. if Nessa and the rest dun catch up :) i m at my busiest this mth :) u dun have to worry abt me "chopping"

Spiff said...

Anny - LOL! Not just kesian, I think I'm mad for staying up so late to chop. Now my eyes can't hardly open!

Spiff said...

Anny - Yeah, right. I believe you. I'm sure you, Bem and Nessa are hatching an evil plan to stop me ... hehehe ...

Anny said...

try using toothpicks to hold them open.. or just draw a black dot on the top of your eyelids.. u can even sleep while walking :D just dun b driving with them eyes closed ;p

Anny said...

hahahaha.. i m i m at my busiest.. really.. thats why i m here commenting le :D

Nessa said...

I got 2 FC's under my belt @EIB, no easy feat with all the fierce competition there.

Dat's why dis month I decided to take a breather by locking myself in the toilet... hahaha

I have yet to claim my Towel cake and Owl Decal from Emila... but I will :D

But I soooo jeles la cos the prize dis month is deliciously yummy!

Anny said...

come to meeeeeeee cup cakeossssssssss... come to mammaaaaaaaa :D

ops! wrong window lagi!

Spiff said...

Anny - LOL! I honestly felt like curling up under my table and taking 20 winks ...

Spiff said...

Anny - Hahaha ... sure you are :D I'll bet you'll be camping at the Rocker chicks blog tonight too ...

Spiff said...

Nessa - Knowing you, you'll quietly sneak in from behind me and topple me form my crown ... hehehe ...

And yeah, I've got my eyes set on those cupcakes too :D

Spiff said...

Anny - LOL! Really want to kena me don't you ... hehehe!

foongpc said...

Haha! Addicted to chopping? You have yet to chop at my blog. Mostly it's the one who turned you into eggyolk, yes Mei Teng! - she's a professional chopper! Come and give her some fight lah! : )

bem69 said...

Don't worry Spiff, Soulie gave me cupcake for my birthday. But then again, that may make me yearn for more cupcakes. But no lah, I don't think I'm trying to beat you FC. Kot.

Spiff said...

Foongpc - You blog susah la buddy. Too many people there no chance for me at all! LOL!

Spiff said...

Bem - Hahaha ... come on la, give a guy a chance to impress his wife by winning those cupcakes for her (playing dirty here ... hehehe) ...

Anny said...

Kot

Anny said...

cupcakeossssssssss come to mama!

Spiff said...

Anny - Urrmmm, what's a kot? is it like a jacket? hahahah!

Spiff said...

Anny - Dream on woman, dream on ... LOL!